Sverige VS Island!

Ska snart ner till Harrys och se EM-kvalet, Sverige - Island.. Vet inte hur korrekt det jag skriver egentligen är då jag inte kan ett smack om Fotboll.. =P Ska iaf bli trevligt att sitta nere på Harrys, äta lite god mat, dricka lite öl och känna stämningen... Denna kväll kommer jag spendera tillsammans med 2 favoriter, Madde och Jerry..

Ska slå på stort ikväll då jag fick tillbaka på skatten igår.. =D Lycklig!!

Var på betyg och bedömningsamtal idag, Tänk om... Det lät ju åt det håller, lr min lärare tyckte jag skulle ha ett VG på kursen, sen är det upp till de andra två lärarna.. Men skulle ju vara surt om de inte tyckte samma som henne.. Skulle verkligen bli glad.. Kul att få höra bra saker om mitt skrivnade då jag själv kännt mig lite dålig på detta område, men kanske blivit bättre då helt enkelt..=D Håll tummarna för mig alla läsare..

Kommer dock inte brätta om jag bara fick G.. Lite pinsamt, om man sagt att  man kanske får ett VG så blir det bara ett G; kommer säkert bli så.. Jag brukar ju ha otur..

Madde vart är duuu??

Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback