Svårt att sova..

Ligger och snörvlar och försöker få luft genom min täppta näsa.. Är inge trött, önskar jag var det för jag har inget att göra.. Imorgon ska jag till Smedjebacken, känns bättre att ligga sjuk hemma hos mamma så hon kan ta hand om mig..:P 

Nej fantasin är noll idag..

hehe just ja jag har ju inte berättat om min midsommar. Kanske jag borde göra..
Den var super iaf.. Många vänner, god mat och grym musik som jag själv fixat så klart.. =P Hände dock lite kaosgrejer.. Lite tjafs,  personer som försvann ut i skogen,  ketchup på väggar, 2 lr ja 3 st som snuskade sig.. Morfar vände sig nog i graven när han hörde och såg vad som hände på hans älskade lilla Rhodos.. Ja sen vart det lite stripshow av både killar och tjejer.. Tyvärr fick vi alla se lite för mycket... =S av vissas ägodelar..  Det minnet blir svårt att sudda bort.. Aja kvällen blev iaf som den skulle.. Alla skrattade och hade roligt verkade det som iaf.. Nu dröjer det 19 år innan det är dags igen..:D

Avslutar med lite bilder och ett citat

Jerry - Men ta henne båda 2 då..
Hon - Ja jag gav det som förslag men ingen av de ville...

haha... Fan va blåst du är.. Fast på ett sött sätt..

        







Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback