Snipp Snapp Snut så var Måndag slut...

Jo..

Var på jobbet 9 - 18... Lång dag.. Åt en sallad till Lunch, just ja skylldig Daniel 55kr.. Riktigt goda sallader..
Efter jobbet blev det träning, bra jobbat av både mig och katt.. haha är vi pinsamt otränade lr? =P Känner i hela kroppen att jag gjort något ovanligt.. haha... Hem åt lite mat och titta lite DH...

Nu ska jag sova.. Det regnar ute.. Mysigt att ligga i sängen och höra regnet falla.. Hoppas på lite oska, då ökar mysigheten ännu mera...

Sov gott alla mina kära vänner och läsare..

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: anna

Hej min vän! Till helgen blir det party dåå??
Hehe. skulle vi alltså va på rodos, på fredagen!
Sköönt att ni inte åker till gävle! *glaaaad*
Bättre å va hemma, spara bensin pengar å lägga dom på annat kul. =) ring om du orkar! Annars ringer väll jag i kväll.
Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback