Det efterlängtade läkarbesöket..

Ja nu har jag varit hos läkaren och lämnat massa prover för min mage, tror dock att det är stressmage men lika bra att göra det ordentligt.. Ett av proven ser jag dock inte fram emot..:/ Mer behöver jag nog inte säga..

Läkare blir verkligen att bry sig när det handlar om magen, har aldrig lämnat så mycket blod förut tror jag. 7 olika provbeställningar.  Ush är ju ganska sprut rädd, när jag var mindre skrek jag rakt ut i ren skräck för den där lilla nålen, tack och lov har jag väl växt upp men fortfarande är tanken jobbig.. Fattar inte hur jag kunnat pierca mig i tungan, ögonbrynet och 2 gånger i naveln med tanke på hur rädd jag säger mig vara..

Sitter och funderar på vad jag ska äta.. Snart ska jag ner till Socialen, måste få ekonomiskt bistond under juni månad då jag inte kommer få lön förren i slutet av juli.. Man kan ju inte klara sig på 5500 under 2 månader.. Inte jag iaf som redan slösat bort allt.

Nej dags att ta tag i den här dagen..  
Idag är jag glad.. =D  Puss på er alla läsare..   
                           
 .

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback