Sur och trött..

Tycker de flesta av mina bloggar bara är gnäll nu för tiden... Här kommer lite till.. Är så trött på allt.. vill inte jobba mer, vill sova så länge jag bara kan.. Min ekonomi är helt fucked up och mina föräldrar fattar ju fan ingenting.. Min lägenhet förfaller och jag får ingen ordning på nått..
Jag måste köpa

* En 120 säng = ca 3500:-
*tapeter = ca 500:-
*Väggfärg = ca 700:-
*Utlandssemester = ca 5000:-
*Trådlöst bredband = ca 500:-
*Digitalkamera = ca 2500:-
* En LCD TV = ca 6000:-

Ja men va roligt.. uppe i kostnader på 20000 kr... Får väl inse att jag inte kommer kunna köpa allt det jag vill.. Men vem kan det egentligen..

Jag är så less.. Vill bara skita i allt just nu... I helgen blir det iaf målning och tapetsering.. =D Jag tror det kommer att bli grymt bra!

Nej nu ska jag se tv.. Snart sova..

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mmadelene

dear friend. I Love u. och jag lovar att med en utlandsresa blir allt bättre!!! skit samma om man har trådlöst bredband eller lcd tv.. man klarar sig lika bra ändå. jag lovar ( jag har ju ett trådlöst bredband men ingen dator och en lcd utan några kanaler:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback