Rum 1408

Har precis sett den nya psykologiska skräckfilmen 1408..  Nja, hade stora förväntningar på att bli riktigt rädd men måste erkänna att jag gömmde mig mer under täcker när jag såg the hitcher i helgen (b film).. Ska ja vara ärlig tycker ja inte den var så bra alls, visst såg jag klart hela men nee.. alltså filmen 1408

Drömde konstigt natten till idag, ons.. hehe Madde sov hos mig, så vakna vi båda mitt i natten av att jag låg och slog i hennes säng, dunka handen upp och ner i sängen, sen reste ja mig upp blixt snabbt.. Mumla nått om att jag tappade tapeter.. å ja som lärt mig att man inte ska ta med sig jobbet hem, så drömmer ja till och med om tapeter.. hehe lite roligt var det allt.. tur ja inte träffade madda bara, men inte var det långt ifrån..

Jobb imorgon med.. 9 - 18.. lite drygt, gillar bättre att jobba 7 - 4.. men men..

Jag har lite funderingar.. hmm.. ja jag vet inte riktigt... ibland är det bara inte lätt.. men man får väl bara se framåt kanske..Jag vet inte, vet du?

Nej nu ska jag sova lite..
Sweet dreams..

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jånni

Jag vet en hel del om dina s.k funderingar! Ta det över en fika kanske?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback