En intressant dag!

Ja jag ska väl uppdatera dag torsdag så alla mina trogna läsare ( har inga, haha) får veta vad som hänt.
Hade mycket intressanta föreläsningar på skolan idag, först en rullstolsburen som det nu för tiden heter, inte rullstolsbunden för er som inte visste. Han berättade om hur han vid 15 års ålder blev förlamad från bröstet och ner i benen.
Vilka människor som klarar av en sådan livsförändring. Hur kan man acceptera att man aldrig igen kommer kunna gå. Krävs nog mycket för att klara av det och tyvärr tror jag aldrig att jag själv skulle klara av det. Efter det fick vi testa på att åka rullstol och spela basket, fläskboll och innebandy. Hur kul som helst!
På eftermiddag kom en annan man och föreläste, mannen hade en cp skada, spastisk. Blev extremt imponerad av denne man. Trots sitt handikapp har han upplevt mer roliga saker än en person som är fullt frisk. Å han verkade riktigt smart bakom allt skal. Nej den mannen gick verkligen hem hos mig..=)

Ja Mr. J är här men tyvärr ligger han i feber. Stackarn. Nått är det med killar, för så fort ni blir förkylda lr sjuka så är det som ni har en nära döden upplevelse!! WHY?! Ni blir som små pojkar som ropar efter mamma. haha.. Har en känsla att det inte bara är jag som upptäckt detta.. :P

Pratade med  Anna idag. Saknar henne här hemma. Men tiden går ju som tur är fort, å snart blir jag23 apropå inget.. 23!! Oj bara 7 år kvar till 30, bara 17 år kvar till 40 å då bara 27 år kvar till 50!! a ni fattar..

Nej nu ska jag sova å ha ångest för att jag inte pluggat nått idag heller.. Är så skoltrött. Tur man bara har 3 år kvar.. suck..

God Natt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback