Ingen rolig dag..

Inge bra mår jag alls, jag är väldigt lessen och arg just nu. Jobbar på det där med argheten, men det är inte lätt.. Ska ju försöka att se min ilska som små måln som bara svävar iväg och lämnar mig i fred, men i stället ser jag bara ett stort åskmoln över huvudet och det ser ut att det här ovädert håller i sig! Inte lätt när det är svårt! Har börjat som Ally Mcbeal gjorde, när jag blir arg över något så sjunger jag en låt som ska få mig på bättre humör, har försökt med låten, små lätta moln, ser jag på min himel, min himmel som är blå... Funkar dock inte..

Nej jag slänger snart in handuken känns det som. Men så får man väl inte känna, får man! 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback