Hjälp.. Ångest..

Ja nu sitter jag här och tvekar över både håret och klänningen som jag köpt.. Jag tycker inte längre det är roligt att visa mig på fester osv. att gå runt i mina slappa jeans och med en sportjacka funkar så länge man slipper se sig själv i en spegel, men när det valkas för fest då blir det hela JOBBIGT.... Skulle kunna slänga av mig allt och bara krypa under täcket.. Men det går ju inte! Är så less på att se ut som jag gör. Men jag lyckas inte göra något åt det. :/

Aja nu är det som det är.. Skulle ju dock hinna platta håret, men jag vet inte om det skulle få mig att känna mig bättre..

Aja skit samma, tur man ska på julbord så man kan tröstäta ihjäl sig typ...

Gnäll, gnäll, gnäll, och åter gnäll... Jag vet...

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sofia

Jag tycker att du är jätte vacker. Och det säger jag absolut inte för att du verkar behöva höra det, nej nej nej, jag säger så för att det är vad jag tycker oavsett vad du själv anser.

Fast jag antar att du bara har en sån där dag och att du egentligen vet. Jag tror så. Hoppas så.
Kram!

Postat av: Annsofie

Jag tycker att du är super vacker och en fantastisk människa. Önskar att du kunde se det vi andra ser =)Man behöver inte vara super liten för att få vara fantastisk!! Skit i jantelagen och älska dig själv =) Hoppas vi ses hos Anna på juldan!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback