Im back, Back on track..

Jaha, kanske dags att skriva lite blogg nu igen då..=D

Nu var denna sommar över, sorry Anna men så verkar det vara.. Sommarjobbet är över, och samtidigt som det känns väldigt skönt kommer jag sakna stället, alla målare och mina kollegor... Men det innebär inte slutet helt, kommer få jobba lite extra då och då, vilket jag är tacksam för... Jag har ju precis börjat få lie koll på hur saker och ting fungerar i en färgbutik.;) Men lite stolt är jag faktiskt över att jag klarade av att jobba hela sommaren och att jag ändå lärt mig en hel del.. Titta lite stolt kan jag vara allt..

Skolan börjar igen, läsa massa värdelös litteratur och leva på lån och bidrag, allt är back to normal... Slut på alla resor hem till Smedjebacken, för nu har jag inte råd eller lust att åka hem något mer.. VIll man träffa mig får man komma till Falun.. =D

Kräftfest hos Ansi och Tobbe igår, en väldigt trevlig kväll med heta diskussioner och för mycket alkohol.. Åkte upp till Ludvika, (som alltid) gick på BK:S, lr sommarbaren som det heter, och sen på Trädgården, (som alltid) Och där var det tråkigt, (som alltid).. Hehe.. Nej men det blir vad man gör det till och visst hade jag trevligt med mitt sällskap.. Fattades dock en person och det var ju Kattis som har haft semester i gbg.. Avis, jag ville ju oxå dit och åka karuseller..=(

Nej nu får det räcka för idag men vi avslutar med lite visdomsord..

Tro inte på allt du hör, spendera inte allt du får och sov inte så mycket som du skulle vilja...

Låt inte ett litet missförstånd förstöra en stor vänskap...

Kom ihåg att tystnad ibland är bästa svaret...

Lär dej alla regler, och bryt en del...

Avbryt aldrig någon som håller
på att visa dej sin tillgivenhet...

Tänk på detta alla läsare..

Å nu lite bilder.. Uppdates.   

.   

Där har ni min jobbsommar i lite bilder, Underbara kollegor, dock vissa lite mer än andra..;)  Men tack för en rolig sommar, Pär, Ronny, Kattis, Kristoffer, Chefen och alla målare.. De som inte nämns har varit dumma.. =P



Vi ses nästa gång.. Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mr Bean

Jag är väl alltid dum!

Postat av: Daniel readhead

Förlåt Carro, jag kunde inte rå för allt elakt jag sagt i sommar. Men måste du skriva det inför alla? Kram från Daniel alias Buffy

Postat av: Angelica

Min Caroline..Du är bäst! Love you!

Postat av: Wysteriia

Vad läser du för kurs nu då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback