Renovering.

Ja renovering pågår för fullt! Längtar tills det blir klart. Sen är det bara köket, och toan, och Julias rum och altanen och nej nu tar vi och njutar av de rum som faktiskt börjar bli klara. En sak i taget. Varför skynda? Vi ska ju ingen stans, tänkt bo här hela livet, vilket innebär att vi har hela livet på oss. Prioritera det viktigaste och det är att få umgås som en familj.

Vi var till stockholm för 2 helger sen tillsammans med Anna, Burre och Joel. Det är inte en dans på rosor alltid att vara småbarnsförälder. Julia vägrar ligga i vagnen, ska bli buren så hon får vara med och titta. Nyfiken och bestämd liten dam. Vi var ut och åt på Grill, häftig miljö och god mat. Dock är det inte så lätt att njuta av maten när en liten donna skriker och gråter. Men hon somna i min famn efter en stund och då kunde jag njuta lite av maten. Vi besökte Skansen, blev lite besviken. Trodde det skulle vara mer djur men alltid roligt att se björn. Vilka otroliga djur. Blev inget grönalund, lite synd för tydligen gillar Anna att åka så jag blev riktigt glad. Dock blev det lite för mycket för Julia så vi fick strunta i det. Men det blir fler gånger. :D
Känner att det här inlägget blev lite snurrigt. Bilder beskriver det hela nog bättre än jag just nu! :D
Miljövänligt transportval! :D Ej stressvänligt transportval med tanke på barn! ;)
God middag på Grill.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lina

Det gör ni rätt i att inte skynda. Jag är glad att vi inte renoverat bort hela noelles småbarnsår. Tid som aldrig kommer tillbaka är inte värt att lägga på renoveringar. Vi har gjort lite i taget, då och då. Vårt hus är alltså inte tipptopp modernt men det kan man ta. :) När noelle är stor tycker vi nog det var värt det även om jag önskade att nån kom hit och fixade allt gammalt och fula omedelbart haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback