Glömde...

Glömde skriva att skruttan kröp hela 4 steg igår! Nu har hon förstått att händerna också måste flytta sig framåt! 
 
Gick på step, dog nästan! Kört Lchf idag med utan större problem eller sug. Kommer dock ha en fuskdag i veckan för lite godis och kanske en kebab med ris från pizzeria Caruso. Magiskt god! Jerry tycker nog det här är kämpigare än jag, han är en macktorsk och det är inte jag. Skulle jag sakna något så är det ris. :)
 
Fick besök av Anna idag. Alltid lika trevligt, massa babbel och en lätt promenad. Imorgon börjar de flytta in saker i deras nya hus, så ska dit och kika på torsdag eller fredag. Tänk va stora vi blivit. :)
 
Funderar på att lägga mig och sova, är helt slut!  
 
Godnatt!
 
 
 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback