Vad händer idag?

Ja det undrar jag. Vill inte bara sitta hemma. Hoppas vädret blir bättre så man kan ta sig ut i skogen och plocka lite svamp. Mamma och pappa har köpt en ryggsäck som Julia ska sitta i så det måste provas.

Ikväll blir det hem till M&P för lite middag. Jerry ska jobba så då passar jag på att bli bortskämd med god mat.

Nästa vecka är verkligen fullbokad. Måste skaffa mig en kalender så jag inte glömmer något/någon. Känns bra att aktivera sig, man blir så deppig av att bara sitta hemma.

Tisdag: umgås med Anna.J
Onsdag: hälsa på Anna & Joel i Ludvika
Torsdag: bäbisdejt hos mig. Ann-sofie, Hanna och Jonna + deras små kommer på middag.
Fredag: jag och Jerry åker till Stockholm för lite lyx!

Skoj! Kommer vara helt slut men det är det helt klart värt!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sandra

Det låter som att du kommer få en bra vecka.. :) Å mys riktigt mycket till helgen, kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback