Tröttsamt att vara trött!

Jag är så fruktansvärt trött. Svårt att finna energi till något. Umgås med folk drar jag mig för, det skulle innebära att jag missar mina powernaps som jag inte klarar mig utan. Vaknar på morgonen, längtar till Julias vila så jag kan sova. Sova är det enda jag vill göra, det är hemskt. Man blir ledsen, deppig och jag känner mig som en dålig mamma. De flesta som vilat middag vaknar upp pigga, jag vaknar upp lika trött med känslan att jag inte sovit. :( Dagens gnäll. Tack för mig!

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jonna

De är inte lätt, förstår att de är jättejobbigt att vara så trött.. Spec om du inte blir piggare av dina powernaps :( Men du är en jättebra mamma och de kommer bli bättre med energin ska du se. Ska bli kul att ses imorn :D Skickar en massa energi!!!!!!! ;) Kram på er

Postat av: Syster

Förhoppningsvis blir det bättre väldigt snart <3
Julia kan inte ha en bättre Mamma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback