Första dagen..

Måndagar, nya starten på livet. Igår började vi köra LCHF och första dagen gick riktigt bra! :) Nu är inte jag expert på LCHF men försöker köra på att bara använda produkter som har max 5 g kolhydrater /100 gram. Så igår till frukost blev det äggröra med bacon, lite gustavskorv. Tll Lunch: Lax i ugn med broccoli och blomkol, egengjord laxröra, och till kvällen hade Jerry gjort Auberginelasange som var såååå god :) Idag vet jag inte alls vad det blir, kyckling tror jag!
Veckanär fullbokad och det är inte ofta det är så för min del! :) 
Idag kommer kanske Anna på besök, sen tänkte jag köra step ikväll om mitt knä vill. Fick ont efter combaten igår..
Imorgon (onsdag) ska jag kika förbi vid Zaara och titta på deras hus och sedan på kvällen blir det hem till familjen Grund/Sneen för kräftfiske och god mat. 
Torsdag är det bäbis/mamma playdate med Annsofie och hennes son Charlie och Hanna och hennes dotter Troja. Dejten blir hos mig så måste komma på något gott att bjuda damerna på! :) och på lördag blir det kräftskiva hemma hos Jonna och Larre. Det här kommer bli en toppenvecka känner jag! 
 
Nej nu måste jag göra ett ryck här hemma. De där satans bananflugorna föds ju på 2 minuter och frukostdisken har nu stått i över en timme! Undra hur många bananflugor jag har i köket nu??!! 
 
Tack ni som kommenterar och peppar! :) 
 
 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback