Trött

Ja jag vet! Alla är vi trötta. Men Ibland vore det skönt om någon lyssnade och förstod istället för att beklaga sig själv. Men jag kanske är likadan, det är kanske så vi alla fungerar. Man ska alltid uppmuntra eller försöka få den som mår dåligt att må bättre. äh vad vill jag med detta?! Jag vet inte? känner mig less och trött. Trött på att fortfarande vara trött fast jag är frisk,trött på människor som bara tar och inget ger!! Trött på att tjafsa med sambon. Det kanske är dags att sluta spilla energi på andra och fokusera på sig själv. Varför ska jag bry mig om andras välmående när man inte bryr om mitt?? Dags att börja tänka om! 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback