Snart åker vi!

Två dagar kvar sen åker jag och min älskling. Längtar verkligen. Men kommer sakna vår plutta fruktansvärt mycket. Jag har aldrig varit ifrån henne så länge.

Var och tränade i måndags. Konditionen var helt borta men skoj var det. Kände mig helt ok i början av veckan men tycker att tröttheten börjar komma tillbaka. Blev en förmiddagsvila på 2 timmar idag och skulle behöva vila lite innan träningen. Men men, får sova i helgen! :)

Träffade Anna, Madde och lilla Viggo igår. Vi åt gott och babblade massor. Idag har jag och Julia varit hem till Anna och Joel. Blev ett snabbt besök då lilla Julia började gnälla och behövde sova. Tror hon har lärt sig att vinka nu. Hon flaxar iaf med armen/armarna. Roligt att det hela tiden händer något nytt. Jerry tyckte dock att det stått still ett tag, jag tycker det kan vara lugnt nu! Räcker att hon kryper och reser sig mot allt!

Sorry om det är massa stavfel, skriver på mobilen och det är inte det lättaste med mina korvfingrar!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback