Tv-skiten krånglar som vanligt!

Jag blir så less! Tv:n fungerar inte, lr skitboxen fungerar inte. Vilket innebär att jag sitter och har tråkigt. :( bläää.

Allt krånglar för oss tycker jag! Boxern, diskmaskin, tvättmaskin. Är det bara så för oss? Flyter allt på smidigt för resten? För ibland känns det som vi har ett stort mulet moln över oss? Vill ha lite medvind och sol!

Längtar till nästa helg då jag och Jerry åker till stockholm för en romantisk weekend. Vi ska bo på finhotell, äta gott och göra massa skoj. Behövligt. Undra om jag redan skrivit om det? Minnet är inte det bästa.

Idag känns det bättre än igår, fast tvn jävlas! :)

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Nej då det är inte bara hos er! ;) Vår box krånglar också, och pelletspannan och utebelysningen och en massa sånna där småsaker som blir stora saker, internet är inte så snabbt som det ska, och golvbrunnen rinner över med vatten.. Jag tror det kallas att vi köpt hus gumman!! Puss och kraaaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback