En helg i Gävle.

Ja i helgen var vi till Gävle och hälsade på Jerrys bror. VI var ut och åt och hade det väldigt trevligt. Vi stannade över natten och sov på hotell. Finns inget bättre än hotellfrukost. Underbart! Hann även med att träffa Madde och Robert. Tråkigt att så många vänner bort så långt borta. Inte ofta man träffas tyvärr. Har nu gått ner i tid på

jobbet, jobbar nu 50% och det känns så skönt. och inte är det långt kvar tills man går hem helt. Helt galet att om ca 1 månad kommer skrutten och vi blir en familj, vi blir föräldrar, jag blir mamma! Inte riktigt fattat det fast magen står rakt ut! :) Har tvättat massa bebiskläder, lakan, täcken, ja allt är nog tvättat. Även bäddat spjälsängen och lagt in kläder i klädskåpet. Inte mycket kvar nu att fixa. :)
Mår fortfarande bra, lite drygt att sova om nätterna när magen är i vägen. Klådan är fortfarande kvar men ska till hud i Falun på tisdag och kolla vad det beror på. Känner mig skitful och tjock. Flämtar och flåsar när jag går, känns som jag väger en 200 kilo. Längtar efter att få tillbaka min kropp. :) Längtar efter den lille.
Lite bilder från helgen och på magen.
V.35+2

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jonna

Åååh du har JÄTTEfin mage nu Carro :D ! Gud va vackert.. Nu är de inte långt kvar ! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback