Jag är mitt livs bästa form!

Eller inte! Snarare tvärt om! Sedan igår har jag haft sådan sjuk träningsvärk, i nacke, axlar, rygg och armar, och det mesta beror på att jag i mån och tis gjorde kullerbyttor samt stod på händer. Fast med tanke på min vikt så är det ju en jäkla belastning man lägger på axlar och armar. Just ja, har även hängt i ringar, så där har vi oxå en stor bov till min smärta. Ikväll blir det innebandy vilket jag tror kommer ge mer upphov till mer smärta, antingen i träningsvärk eller pga innebandybollar mot kroppen! Kul är det iaf! Måste dock köpa mig en egen klubba och träna på skott och klubbteknik.

Laddade upp lite bilder från mobilen som jag tagit under året, tänkte bjuda på några av dem!




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback