I'm in LOVE! Med stora bokstäver!

Ja jag har gått och blitt kär! Så där kär att allt känns underbart kär! Ett stort leende och allt känns bara helt underbart när jag lyssnar på mina älsklingar COLDPLAY! Herregud vilket band! Jag kan inte sluta lyssna på deras låtar! Ett stort tips till alla er musik älskare!

Coldplay - Viva la vida (2008)

Måste dock nämna att jag även är kär på riktigt i min Jerry, så klart! :)

Sitter i sängen och snörvlar och har ont i halsen. Får se hur det är imorgon. Känns inge bra just nu om jag ska vara ärlig!
Helgen har spenderats på Nordsjö till största del. Jobbat både lör och sön. Kunde vart roligare, men pengar ger det! Det börjar närma sig för USA resan. Ska bli jäkligt skoj och häftigt att få åka till staterna! Bara 12 dagar kvar tills vi åker! :D

Nej nu ska jag ta och sova lite, så jag orkar jobba imorgon.



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Hej gumman! Jag vet att jag skulle höra av mej, det blev tyvärr inte så. Jätte fin familje bild, togs den nu när johanna va hemma? eller precis innan hon åkte? Hör av mej. Krya på dej, kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback