Nya toppnoteringar leder till nya tag!

Ja då var det måndag igen. Den där dagen som för så många människor innebär "Det NYA livet". Ja ni kan räkna in mig oxå! Igen! Men jag hoppas att något är annorlunda denna gång. Ja denna gång är ANNORLUNDA!

Ställde mig på vågen idag. AjAj, det var inte roligt.. Men kanske var det bra för att bli medveten, öppna ögonen, inse fakta! Inse fakta att jag faktiskt inte är någon lättviktare längre! Nej det paserade jag för ca 4 år sen!

Lite info om min start på dagen då!

Jerry lyckades få mig motiverad trots toppnoteringen, Kl 10.20 var jag påväg mot lugnet för att ta mig en inte lika lugn promenad. Blev att gå den röda slingan 2 gånger i så högt tempo jag klarade av. Promenaden pågick i ca 50 minuter. Lyssnade på min mp3 spelare och svettades som en tok!

Så totalt gick jag kanske 6,5 kilometer? Vet inte exakt hur långt det är från mig tills spåret börjar!

Hem och duscha sen dags för det "Nya Livet" lunchen! Blev kyckling med lite spenatsallad, oliver och tomater. Gott var det! Men lite, för lite mat var det. =( Men mitt problem är att jag äter för mycket, så inte konstigt att jag är hungrig med tanke på hur mina tidigare portioner sett ut! Blev även en skinkbit och en satsumas medan maten tilllagades.
Till Maten serverades en flaska falukranvatten. =D


Hehe ja snacka om att avslöja allt. Eller inte allt, inte min vikt. Den håller vi hemlig tills jag känner att jag kan stå för siffrorna som vågen visar! Önska mig lycka till!

Ses sen!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback