Äntligen KLAR!

Har precis målat klart mitt kök tillsammans med Kattis. Nu är hela lägenheten målad i en härligt äggvit färg, S0502-y för att vara exakt..=P Jag är super, Hick, nöjd. Jag har satt upp mina nya gardiner, ställt fram mina nya ljus, Hick,  och piffat till mina nya kuddar. Lägenheten känns riktigt hemtrevlig.Hick,. Fondväggen gör ju även sitt.

Nu är det dags att ha fest!  Är  verkligen partysugen.  Hick.

Sitter och lyssnar på mix megapol, Hick, och myser.. Imorgon kommer vaktmästaren, Hick, och ska sätta upp min spegel. Lite pinsamt att man inte ska, Hick, klara av att göra sånt själv. Det hade jag dock om jag haft en borr, Hick,!

Hick, Nej jag vet inte riktigt vad Hick, jag ska skriva. Hick.

Tror jag bara lägger in lite bilder på lägenheten så ni får se hur det blev.  Tråkigt nog blev inte korten lika mysiga som den är i verkligheten.  Märkte ni samma sak som mig?! Min hicka försvann.. =D hihi...


           

Så där fick ni en inblick i hur jag bor..=D Hoppas ni tycker det är lika fint som jag! Men som sagt, bilderna gör inte lägenheten rättvisa!

Over and out!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madelene

oo det ser ju helt lovely ut.. och kolla diskbänken.. wow. jag blir både imponerad och avundsjuk:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback