Hur i helvete!

Men fy fan! Nu skiter jag i idol! Jag blir så less och matt på hur folk tänkter! Gaaah jag blir ARG! Och jag ska inte bli arg, jag ska inte lägga energi på sånt här, men kan man låta bli??

Va fan, dags för lite nya regler i idol. Nu får det vara slut på att vi tittare röstar. Jag kan ha fel men jag tror att små dryga snorungar sitter hemma och tokröstar med sina halebop abonemang där man har obegrensat med sms för 99:- i månaden, vilket föräldrarna står och betalar. Jävla snorungar som bara röstar för att trotsa juryn eller som inte fattar ett jävla skit om vad en riktigt stjärna är! Visst kommer Daniel att få en jävla karrier ändå, men jag hade så gärna sett honom uppträda på globen. Fatta vilken stjärna den där Daniel är och så även Marie. De 2 i finalen hade varit otäckt bra!

Aaa ok nu släpper vi det, men kan berätta att tv4 kommer att förlora minst 30:- på att inte ha bättre regler, för nu är det slut på röster från mig! Dock tror jag den ekonomiska förlusten kommer vara betydligt större näste fredag! En känsla jag har.

Imorgon är det fest hos Anna, det kommer bli så roligt. Kattis kommer även, men tråkigt nog tycker jag att det fattas något. Men så är det!

Kvällen spenderades hemma hos mor och far, god mat och underbara föräldrar förgyllde min kväll! :)

Avslutar nog denna kväll med ett klipp med Marie Picasso! Min favorit i idol just nu.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

Vet du någon bra film? Tipsa gärna i min blogg!
Ha en bra helg! Kram Emma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback