Heart of gold...

Klockan är snart 02.00 och jag kan inte sova! Imorgon bär det av på kryssning med jobbet, jag borde vara glad, laddad och redo för party. Istället känner jag mig bara ledsen, maktlös och tom. Är kanske inte så konstigt med tanke på allt som hänt ikväll och under veckan. Jag har förlorat en väldigt bra vän tack vare en jävla skit sak. Jag är trött, trött på det mesta just nu. Men tydligen inte trött på det sättet att man kan sova.. Beror nog på adrenalinkicken jag fick för ca 1 timme sen. Var så arg att jag skakade. Inte ofta jag blir SÅ pass arg, bara på Jerry ibland då. ::) Nej jag var riktigt arg måste jag erkänna, kanske pågrund av ett missförstånd. Jag vet inte, jag vet inte alls vad jag ska tro längre!

Kanske ska jag ta mammas råd att sluta bry mig så mycket i och om folk. På något sätt hamnar jag ofta i konfliker med folk tack vare detta. Det kanske är så att det är jag som är orsaken till alla bråk. Ja kanske, kanske. Mamma tycker jag ska sluta bry mig och sluta att älta saker. Skönt med en mamma som är ärlig mot en fast det svider.För nog svider det att få kritik. Hon håller inte alltid med mig i det jag tycker. Hon får mig att tänka i andra banor. Dock tyckte hon att jag inte gjort något fel, vilket känns skönt. Men kanske ändå, jag vet inte!

Känner att det är mycket jag inte vet nu för tiden. Låg och tänkte igår kväll på vilket trist liv man lever. Det händer nästan aldrig något. Samma sak vecka in vecka ut. Men det är ju mitt liv, så vill jag att något ska hända är det ju upp till mig själv att ta tag i det. Men jag orkar bara inte!

Slut på ord så jag låter Neil Young avsluta detta dystra inlägg åt mig! Over to you Neil

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback