På promenad genom stan kl. 23.30

Fy vilken kväll det har varit.. Har haft så fruktansvärt roligt tillsammans med Kattis.. Började kvällen med att kolla lite grease, spanade in den snyggaste killen någonsin mr John Travolta.. Allt han gör i filmen får mig att börja svettas.. haha.. Nej men seriöst jag kommer aldrig tycka någon eller något ser bättre ut än honom när han var ung.. Ja så vi kollade som sagt lite film, sjöng med i låtarna.. Lr Kattis sjöng jag försökte.. :P

Sen alla mina läsare, sen brakade helvetet lös och dryg Katt och Dryg Carro vaknade till liv.. Vi tog de fulaste korten vi kunde på oss själva, tyvärr föll det sig ganska naturligt för oss att bli fula på kort.. Men men vissa är ju fina på insidan, andra på utsida.. ;) och några inte alls.. Så de fula korten satt vi och skrattade åt i ja ca 1 timme.. Men fy va roligt.. Tror jag kommer ha träningsvärk i magen av allt skratt.. Skratta så jag blev svettig.. Men för er som känner mig så är ju inte det så ovanligt..:/

Måste ju lägga in en bild som vi tog på oss.. Ganska stolt över att jag kan vara så ful.. Inte många som klarar av det!


Jag säger bara en sak till dig Kattis!! Köp en nästrimmer for fuck sake!  :P
Haha ja jag erkänner att jag är en barnslig tönt men vafan, nån gång ska man väl få tönta sig och ha roligt.. Jag lovar att jag vunnit tillbaka minst 2 år av de jag förlorat i flottätande den här helgen och det får jag vara nöjd med..

Nej nu kanske man ska ta och sova lite.. men är så uppspelt och full av energi..

Så vill jag avsluta med några kloka ord bara för å jävlas med en tönt..

Ajsning Bajsning!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback