Stad i Ljus...

FY tusan va bra Anna var i idol idag! Jag tyckte hon var, som reporten Henrik Ståhl på Aftonbladet skrev " Tveklöst bäst ikväll".  Hon har inte varit någon storfavorit hos mig förut, men idag tog hon en stor plats i mitt hjärta.
Här kommer mina favoriter iaf, vilket är baserat på kvällens framträdande.

1. Anna
2. Kevin
3.Alice
4.Robin E

Dessa är de jag lagt ca 50 kr på ikväll! =D

Jävlar om någon av dessa åker ut! Blev så ledsen förra veckan när LouLou åkte ut.:(

Ja vad ska man hitta på nu då? ensam en fredag som denna, godiset är uppätet och ingen att umgås med. stackars mig! Var iaf duktig och tränade idag, tänka sig, fredag å Carro springer på gymmet. Lr springer, det var cirkelträning och jäklar va drygt det var. Kom dock inte upp i min maxpuls men nära! :) Hittade även en träningskompis som jag ska börja gå med på måndagar (box) och fredagar (cirkelträning). Så nu känns det som man kanske är PG.

Lägger in en länk till Annas framträdande eftersom det inte finns på youtube än.

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.695665

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Hörruu.. jag vill ha uppdatering.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback