Ostbågar och flott..

Ojoj, den här veckan har varit katastrof!! Har bara flottat å skitit i allt.. Tror det beror på att jag snart ska ha den där speciella veckan i månaden som jag ser sååå fram emot. :/ Mitt humör har ju varit otäckt konstigt oxå.. Sur, glad, sur, glad, arg, överlycklig, fundersam, hatandes, glad.... Hehe Nu är jag faktistk riktigt glad..:D

Ja snart helg igen.. Nu måste jag verkligen ta tag i skolarbetet och fixa det sista.. Sen ska jag hem till Madde på lör och kolla Eurovisionsongcontest... om det stavas så.. Så för mig blir det en helg helt fri från Alkohol.. Det ska bli skönt..

Tror jag ska spela lite virus snart.. Helt beroende.. Vet inte hur man länkar här inne så läggar bara in adressen..

http://www.addictinggames.com/madvirus.html

Måste bara lägga in lite gamla bilder på mig och mina vänner.. Vilka tider och minnen.. haha






Over and out..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback