Den som väntar på något gott...

Nej nu har jag väntat tillräckligt. Nu får den lille ta och komma ut. Verkar som alla runt omkring håller med för alla tycker att jag borde kläcka! Dock ska jag inte klaga, Har en älskling här hemma som verkligen tar hand om mig. Lagar mat, köper det jag behöver. Ja han gör allt för mig. Sen säger han hela tiden att jag lyser, och det gör mig så glad för jag känner mig inte vacker just nu. hahaha, 17 kilo har jag gått upp, lr säkert mer för det var vad vågen visade i måndags. Men tänker inte väga mig mer så där tog det stopp! :P Fått kortisontabletter som jag ätit under helgen och klådan är mycket bättre. Var helt hysterisk den här veckan, många tårar. Tänk att klåda kan göra en så galen. Men helgen har varit bra, har kunnat sova bra och varit glad! :) Nu ska jag äta lite glass och kika tv. Hoppas en bebis kommit nästa gång jag skriver! :D

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jonna Larsson

Tänk att så vart det !!! :D



Jag är otroligt glad för eran skull, faaan va roligt att ni är föräldrar nu. De bästa med livet. Ser fram emot allt vi kommer göra tillsammans <3



Blev lite blödig idag när jag fick sms, vet exakt vad ni går igenom nu och de är fantastiskt... Oj oj oj va glad jag är. Bra Jobbat !!! =)



Passa på och NJUT, lär känna eran lilla tös.



Kramar till Er från oss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback