Musik är livet!

Just nu sitter jag och Mr. J och laddar ner gamla klassiker på varsin dator och spelar upp för varandra. =) Musik är verkligen underbart. Musik kan få ens humör att förändras på några sekunder. Just nu lyssnas det till Phil Collins - Another day in paradise och ett stor leende befinner sig på mina läppar.. Så fin låt.

Forts. kl 00.30.

Vilken kväll. 8 mile är verkligen en bra film, älskar filmer som är verklighetsbaserade. De ger en helt annan känsla. Samma sak med böcker. Har svårt för att få ro i kroppen och kunna sätta mig ner och läsa men med böcker vars innehåll bygger på en true story blir jag helt besatt. Just nu spelas en helt underbar låt, Ohh darling, please dont hurt me this way...Vilken låt, fick mig faktiskt att bli på bra humör så fort den spelades, som jag tidigare skrev kan musik verkligen få ens humör att skifta lika fort som hehe ja jag vet inte vad men det kan gå jäklit fort.

Fy skjutton vilen stolt människa jag är, skadligt stolt.. inte bra, beteer mig så illa när jag bråkar. Kan inte behärska mig.. Ett råd till er gott folk, bråka inte med mig, jag är den elakaste människan i världen när jag är arg.. ψ Kan inte be om ursäkt hur fel och elak jag än varit, innerstinne skäms jag nå fruktansvärt men jag kan bara inte visa det för andra..Att det ska vara så svårt att säga ett så litet ord som förlåt, men tyvärr är ordet för starkt laddat för att jag ska ha mod att säga det. Kanske handlar det om nån kontroll, att säga förlåt innebär att jag tappar kontrollen och tro mig jag är ett kontroll freak. Fan va fucked up jag är.

Mr J är ett under som klarar av att stå ut med mig, mitt humör, mitt hetsätande, mitt fisande.. haha ja inte är jag en lätt människa att älska men tydligen så gör jag nått rätt som fortfarande har min älskling.

Så jag vill avsluta med att dedikera (kan inte stava som ni kanske redan märkt) en underbarlåt till min älskling.. ;) och tipsa er alla där ute att ladda ner och lyssna..

Pretty Maids - please don't leave me

Sov gott! Over and out

Ps: Jerry förlåt..♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback