snart klart!

Ja nu är det inte mycket kvar at göra i sovrummet. Väggarna är tapetserade, golvet lagt och taket målat. Idag kommer fönstret, få se om Jerry hinner sätta in det.

Ja det har ju varit en hel del att stå i eftersom vi flyttat till hus. Plus att vi har en liten donna som älskar att vara i mammas famn, och därför blir det svårt att hinna sitta här och skriva. Men nu var hon så trött att hon somna på skötbädden, och det innebär lite egentid för mig! :D Och egentid betyder, tvätta, städa, laga mat. :) Och lite blogg.
I söndags var det full fart, inte en lugn stund, städa, diska, tvätta, middag hos svärmor, tapetsera. Så igår tog jag och Julia igen oss. Låg i sängen och kollade tv hela dagen. Vilade middag. Ja det var riktigt skönt och behövdes. Sen när vädret är grått och mulet så gör det ju inget.
verkar inte fungera att lägga upp bilder just nu så får göra det sen.
Just ja, känns skönt, har bara 3 kilo kvar sen väger jag som jag gjorde innan jag blev gravid. Dock är inte kroppen som den varit. Slappt och degit överallt! Men har ju inte fått träna så det ska det bli ändring på!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback