skippar lösen.

Först ville jag ha lösen med tanke på mitt jobb. Vill kanske inte att massa elever ska läsa allt man skriver, men sen tänkte jag, äh vad ska det spela för roll. Jag har skrivit blogg sen 2007, och det innebär att många inlägg är barnsliga och ibland pinsamma. Men ska man inte få vara så bara för att man är lärare? Det är ju så jag var, och förhoppningsvis inte precis så jag är idag. Hoppas iaf att jag är mer mogen nu än för 5 år sedan. Mycket har iaf hänt på dessa år. Gick klart högskolan och skaffade mig en examen som idrotts- och engelska lärare, skaffade körkort, åkte till USA 2 gånger, köpte 2 katter, fick ett fast jobb, förlovade mig, fick barn, köpte hus.  :) Allt som händer i ens liv, roliga som tråkiga, är erfarenheter som bara gör en klokare.

Jag står för det jag skriver och skrivit, dock skäms jag ibland! Men jag väljer att inte ha lösen!
sen fick jag så få läsare.... ;)
2008                             2008                            2009                            2010                      2011
2012

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback