Solen är här! :D

Underbart, tror jag ska klä mig varmt och sätta mig på balkongen och sola lite. Kan behöva lite D-vitamin. Hade besök av Anna igår, åt gott och såg en film. En helt perfekt fredag, lugn och skön.

Klådan är fortfarande hemsk, vaknar hela tiden på nätterna av att det kliar och kan ligga och riva i flera timmar. Det driver en verkligen till galenskap! Så nu håller vi alla tummarna för att den lilla vill komma ut lite tidigare så jag slipper detta!
Idag ska vi hem till mor och far på middag. Mums, alltid god mat där. Kanske slänger upp en bild på vad det blir för gott.
Ha en underbar lördag alla där ute!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jonna

Mamma tappade mycket hår när hon ammade, men har aldrig hört någon annan prata om de men kollade upp de nu när du nämnde de och de stämmer mycket riktigt =/ ! Jättevanligt och de beror på hormoner och annat under graviditeten, då tappar man nästan inget hår alls och de är som att de kommer allting på en gång nu. Riktigt läskigt =( ! Hoppas dock att de slutar sen, så man inte blir flintis ;)



NU är de nära, bara några dagar :)

Kram på Er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback