Hallå!

Måndag och ny vecka. Sitter och lyssnar på Justin Bieber, haha ja va ska man säga. Såg honom på Ellen, och nu är jag lite smått förtjust. :P

Det händer mycket i vårat liv just nu. Vi väntar på att skrutten ska komma när som helst, vi har skivit på papper för hus, vi har flera intresserade av lägenheten. Ja allt på en och samma gång.
Livet känner faktiskt helt underbart, och Justin i öronen gör inte saken sämre. :P
Har lite svårt att njuta av allt som händer, är sådant kontroll freak att jag inte helt kan slappna av och vara 100% gald. Negativisten är rädd at något ska skita sig.
Hade besök av Kattis och Micke i helgen, blev lite mat och melodifestivalen. Tänk att jag och Kattis känt varandra sedan vi gick på dagis, vara nära vänner sen mellanstidet och är fortfarande är så. Och att vi får barn samma är är ju underbart skoj! :D
Igår var vi hem till Sussie och Stefan, blev bjudna på mat. Riktigt trevligt. Så fick man hålla i supersöta Sigge. :)
Nej nu ska jag nog ta och vila lite, känner hur tröttheten kommer smygandes. Ha en bra dag!
Frågar man katterna så har vi köpt en riktigt bra vagn. :P

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jonna

Riktigt snygg vagn :D !!



Hörru nu slappnar du av och slutar vara ett kontrollfreak, de kommer bli svårare sen också när bebis kommer ;) Lugn och fin, allt ordnar sig. Jag känner mig mer avslappnad och lugn sen jag blev mamma :)



Kram på Er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback