Söndag.

Sitter i soffan och letar runt efter massa fint att köpa. Blir nästan köpgalen, tur att Jerry får stopp på mig! :) Helgen har varit riktigt mysig. I fredags var upp till Ludvika och åt, i går blev jag bjuden på 3-rätters här hemma. Mycket gott. Sparrissoppa till förrätt, en jätte god varmrätt som jag inte kan stava till, det var iaf en bädd av potatis och ovanpå låg ryggbiff (ska egentligen vara oxfile) med persiljesmör. Så himelskt gott!

Idag har vi handlat ny matta, beställt ett baby skydd och beställt ett nytt vardasrumsbord. Kommer bli ljust och fint!

Akta Graco Babyskydd Logico S HP

inte så farligt dyrt och den verkar enligt många vara bra!

Ska snart börja stryka gardiner och byta ut de svarta mot vita så det blir lite ljusare i detta mörka vardagsrum!
Gillar höst men avskyr mörker.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jonna

Ååh vad glad jag blir att du bloggar, hade ingen aning om att du hade en, men ser att du haft den lnge ;) kommer följa den flitigt ;D så glad för er skull, vilken lycka :) Massa Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback