Godisråtta!

Ja det är något jag har gått och blivit. Nästan så illa att man kan kalla mig för en suggerjunky. Nu har det blivit något sött varje dag. Inte bra! För siffrorna på vågen ökar i ett raskt tempo! :S

Ska hem till Anna på scones & te kväll. Kommer bli trevligt. :) Känns skönt att komma iväg ibland på vardagskvällarna. Igår var jag och Anna hem till Maria och hälsade på. Man mår verkligen så mycket bättre av att träfffa lite folk, bättre än att sitta hemma själv och gå till sängs vid 20 tiden.

Väntar med stor spänning på de kläder jag beställt från bonprix, är första gången så jag hoppas det är ok kvallite.
Beställde en jätte fin klänning som jag är så nyfiken på! Hoppas jag inte bli besviken.

Mitt livs kärlek! Tänk att vi 2 snart blir 3. Overkligt och underbart!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jonna

Jag kan säga detsamma, iallafall nu mot slutet. Sista veckan har de blivit läsk varenda dag =/ inte likt mig och gått upp 1kg på 5 dagar, kanske är normalt nu på slutet för hoppas inte det har med läsken att göra :P hahaa !



Ja TÄNK att Ni ska bli 3, fantastiskt roligt :) Ni är jättefina ihop. <3



Kram Jonna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback