Ny vecka, nya tag..

Ja då var sportlovet slut och vardagen tillbaka. Måste erkänna att jag tycker bättre om att jobba än att vara ledig. Tror inte jag gjort något vettigt alls under lovet. Men det är ju alltid skönt att få sova ut på morgonen. Nyss kollat på film med Jerry, Law abiding citizen, riktigt bra film.

Längesen jag var in och skrev här men känner inte att jag har så mycket att berätta.. Händer inte så mycket spännande saker i mitt liv..

Nej det var allt för denna gång.. Ska försöka skriva lite oftare nu.. Vet en som tycker att det behövs uppdateras mera! Så hoppas du är glad nu Julia! :)

(Det var tider de)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Julia

haha jag är nöjd, men nu var det länge sen jag tittade till den, uppdaterar du inte oftare blir det lätt att du blir bortglömmen! =) jag är sugen på kort så ring om ni har tid!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback