Ska man ta sig en promenad!?

Tycker det ser så härligt ut ute. Så kanske ska leta fram långkalsongerna och min ipod å ta mig en liten promis! Examensarbetet är nu inlämnat, men kan ärligt säga att det inte är något jag är speciellt nöjd med. Hoppas bara på inte allt för mycket kompletteringar. Lite nervös för opponeringen oxå, tänk om de sågar allt? Tänk om jag börjar gråta! Mm mycket tankar när jag ska sova, vilket jag gjorde till halv 1 i morse.. Den här känslan att inte veta vad som kommer hända efter januari månad är ingen höjdare kan jag säga. Igår hetsåt jag flygandejakob så jag fick ångest, något jag inte kännt lr gjort på över 1 år! Å igår kom den tillbaka! Jag börjar närma mig ett stadium där jag känner att jag tappar kontrollen. Vart ska jag få inkonst ifrån? Är soc det enda val jag har?? Hur kul är det då, när man kämpat i 5 år för att få en yrkesutbildning och den slutar det med att man måste gå på socialbidrag!!

Aja vi får väl se hur allt slutar. Är nog bra om jag letar på mina kalsonger för jag behvöer känns friskt luft och rensa huvudet!

Lite väl öpppet inlägg idag kanske, men det bjuder jag på!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Gooa Gumman!! Visst var de väl skönt med en promenad då?? hoppas att du fick rensa tankarna!! T dag skulle jag också behövt en, men de får bli på söndag!! Sök jobb här, och kom hit och bo.. ;) Guud va kul de skulle va!! Kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback