satans plugg..

Ja ikväll ska en etik tenta vara inne och jag har inte ens börjat! Det går bara inte, inga ideer alls på hur jag ska börja, vad jag ska skriva. Nu vill jag vara klar! Blir nog ingen innebandy för mig ikväll. :( Gjorde illa mig på boxen i fredags, sträckte mig i lårmuskeln (hamsting) och efter träningen i måndags känns det inge bra alls. Det är ju så typiskt att man ska skada sig när man verkligen vill och har börjat komma igång.

nej undra om man ska göra sig lite frukost så kanske man kan komma igång med skrivandet! Önska mig lycka till för det kommer jag behöva!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ansi

Lycka till!!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback