Besviken..

Jag som tycker att jag skött mig så bra i 2 veckor nu blev lite besviken när vågen stod still på typ samma!! Aja min teori är att jag fått lite muskler samt dragit på mig en massa vätska tack vare träningsvärken. Känns så iaf! Vi får väl se vad vågen säger nästa vecka för då borde ju träningsvärken vara lite bättre.. Ikväll blir det box, med ansi och inte anis som jag tydligen skrev här om dagen.:P Hoppas det är riktigt bra peppmusik så man ger allt! Snart ska jag och jerry klä oss lite bekvämare och bege oss på en promenad ut till nisses.

Ha en bra dag!

Jag, Kattis, Anna jo, Marina och Gunilla

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sofia

Blev helt peppad när jag läste igen mig på din blogg nu. Keep up the good work och skit i vågen, det är känslan som räknas! Och den lär ju vara ganska fin, trotts träningsvärk? :)



Förresten, jag är glad att jag såg lion king, för den var helt omänskligt grym!

Kramar!

Postat av: Sloköra

Tycker du verkar hurtig, ser dig ofta i tränartagen. Bor typ granne med dig så jag ser dig ofta. ;)

Postat av: Lina

Heeej. Jag pluggar till lärare så det vet du väl allt om =) För grundskolans yngre barn.

Jaa jag vet, kom hit tycker jag. Snaaart!

Kram sötis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback