Jag ser det regnar, jag ser det regnar..:/

Fy fan va grått det är ute. Det behövs verkligen lite snö och LJUS! Jag går under i detta trista väder! Skulle helt ärligt kunna sova bort hela den här årstiden! Vad är meningen med att vara vaken när man bara går runt som en trött zombie! Aja, har iaf kommit igång med litteraturbakgrunden. Sitter i soffan med böcker och papper ÖVERALLT! Lyssnar på spotify, som har reklam efter varannan låt! Deras metod är ju precis som knarklangares. De bjuder på den första så man blir helt till sig och beroende av detta fenomen, sen plötsligt ska man börja betala för sig, eller leva med reklam!? 99:- är rätt mycket pengar för mig som ska köpa ett nytt träningskort för 800:-, som ska åka till stockholm i helgen med Jerry, som ska åka till London den 15 och vara där i 4nätter, för mig som har massa julklappar att inhandla! Varför kan jag bara inte få vinna lite pengar?

Inget händer med lägenheten, blir så trött på skiten! Jag vill så mycket men det finns varken kunskap eller pengar till att genomföra det! Jag skäms för hur det ser ut hos oss. ÅÅÅ PENGAR! Det skulle verkligen lösa ALLT!

Nej nu ska jag nog fortsätta med plugget! Ett litet och surt avtramp blev det iaf!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camilla Svärd

Visst är det väl skittråkigt att inte ha pengar. Helt klart baksidan med att plugga. Drömvinsten på lotto vore ju inte fel.

Hoppas att allt är bra annars. Läste om din farfar. Usch va jobbigt. Jag känner med dig.

Stor Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback