Å regnet det bara öser ner..

Fy vilken tråkig dag. Hatar att bara sitta inne, får så ont i huvudet.. Ser fram emot helgen. På fre blir det kryssning med Mamma och Johanna, sen så fort vi kommer hem på lör blir det raka vägen till Fredriks 30 års fest. Ska bli riktigt roligt.
Många som fyller 30 i år, 3 fester på 1 månad är rätt mycket. Men skoj! :D Dock mår nog inte min lever allt för bra, blivit lite för mycket festande på sistonde och än är det inte slut..

Nej nu ska jag plugga lite, tror jag.. eller njaa..

 

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Wysteriia

Åh men så glad jag blir :D Jag behöver ju modeller varje dag egentligen :P Är du i skolan varje dag eller kan du komma någon någon gång framöver?! :D



29:e maj? (fast då ska jag bort efter skolan så hinner inte ses o prata efter :/), Eller om du kan någon gång under V.23 så hade det varit guld värt! 1 - 5 juni.

Postat av: Wysteriia

Fast du får ju komma till Borlänge o inte Falun, hihi ;P Går det bra med bussar till Borlänge också? Jag ska kolla med min lärare imorgon vilken tid du ska komma till men jag tror det blir till kl 10 då vi nog har genomgång innan! :D



Då skriver jag in dig smo modell den dagen? Gud så bra!!! :D TACK :D Ska bli sjukt kul o se dig :D

Postat av: Anonym

Frågestund i bloggen nu! Den som kommer med bästa frågan enligt mig får ett presentkort från kicks på 250 kr, så passa på!

Postat av: Anonym

Ååå va jag blev glad nu! Det vet du att jag tycker du är med! Och nu blev jag att längta ännu mer efter dej! Tack! Lääängtar till nästa helg! Kramar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback