Vårkänslorna börjar komma..

I morse var jag uppe kvart i 6, å tame tusan var det ljust ute! :) Helt underbart. Somnade ändå på bussen och vaknade av att jag drog några timmerstockar. haha Sitter nu på skolan och tycker det luktar fis överallt. Ikväll blir det box, men det roligaste av allt är att Jerry och Fredde ska hänga på. Äntligen får Jerry känna på hur drygt det faktiskt är med boxersice.
Kl 10.00 ska Jerry till Veterinären för att sterilisera våra små söta. Önskar jag hade kunnat var med. Eftersom de ska opereras så måste man ta bort all mat och allt vatten 12 timmar innan. Så inatt blev jag biten lite här och där av två små hungriga och irriterade katter..

Nej som ni märker har jag varken något roligt eller vettigt att skriva om så vi hörs senare.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

de måste va nå fel på bloggen!! Det här inlägget fick jag se NU!! en dag efter, i morse fanns det inte där!! Puss på dej i alla fall önskar att ni kunnde komma hit i morron!! Kram!

Postat av: Anna

He he. Neej dom skämtade bara om det.. =) & frågade hur det här området var! Men oss är det ju inge fel på eller soffan bara för att det stod en polisbil utanför!! Sen kom det en till bil.. Jag blev lite rädd, tänk om han som skrek behövde hjälp, och jag gjorde inget!! Fast johan sa att han brukade skrika så där ibland. Han skrek oavbrutet i 6 timmar!! Helt sjukt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback