Time for Kattis..

Yes

snart blir det av till Falun. KVällen kommer att spenderas med Kattis, kanske lite god mat och en massa slapp har jag en känsla av. Jobbar lördag. :/

Har ju inte nämnt onsdagen. Som innehöll: God mat på Thea & Tages, (ingen aning om de stavar så) tillsammans med Anna och Johan, Ansi och Tobbe å så jag och Jerry. Riktigt trevligt var det. Sedan drog vi hem till mig och Jerry för att spela "Med andra ord" vilket jag och Jerry vann första gången, sen bytte vi lag och Jerry och Johan vann. Så man kan ju säga antingen att Jerry var bäst! Lr att Anna var sämst? ;)

 Nej nu ska jag mysa med missarna innan jag går till Bussen!


(Kattis & Madde)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Jag tycker att jag hade otur och fick svåra ord!! För jag var inte dåålig!! tack för en grym kväll i alla fall! kramar!

Postat av: Anna

Time for nyyyy BLOGG!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback