Stavnnings kåntrol TAK!

Ja nog märker man hur jäkla dåliga folk är på att stava och skriva genom att läsa massa bloggar. Vissa bloggar gör mig så irriterad att jag bara måste stänga ner skiten för jag fattar knappt vad det står. Inga punkter, felstavat, osammanhängande meningar. Men det värsta jag vet är bloggare som aldrig lyckas skriva ett intressant ord. Utan bara ordbajsar till oändlighet.

SÅ! VARFÖR LÄSER JAG DENNA SKIT!!!! Jag tror bestämt att jag har ett blogg beroende. Och jag behöver Hjälp. För fortsätter jag läsa alla dessa SKIT bloggar så kommer det nog sluta med att jag glömmer av hur man använder punkter och korrekta meningar.

 Jag är helt medveten om att jag själv ofta stavar fel och skriver konstigt.. Men jag lova er! Jag är en svensklärare jämfört med de bloggar jag läser! Är lite sugen att länka till alla dessa "SKIT" bloggar, men jag är fan för feg. För feg för att stå för min åsikt! För hur 17 ska man kunna ta upp en diskussion med någon som inte kan skriva!? Meningslöst! Ungefär som det här inlägget. Å få mig inte att gå in på folk som drar dåliga skämt i sina bloggar! Å här lämnar jag gärna ut ett namn! ANNA. Fy på dig! ;)

Nu ska jag bara dra det i stavningskollen innan jag postar det! ;) Tack för ordet!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Jaaag veeet. Jag hade skrivit hehe NOT.. Först, i bloggen, men det tyckte johan jag skulle ta bort. Såå då gjorde jag de.. =)

Postat av: Camilla Svärd

Åhhh, jag hoppas verkligen inte att jag är en av dem du irriterar dig på. Det vore fruktansvärt då jag har precis samma åsikt som du angående denna fråga. Jag kan ju inte vara en av dem som jag själv irriterar mig på..eller? Du är iallafall duktig på att stava =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback