Skit dag.

Bered er på GNÄLL! Yes and here it comes! Vilken F***ing J**la skit trök dag. Idag jag har setat på min stora röv HELA dagen. Pluggade hela förmiddagen, tröck i mig en kebabtallrik med ris vid 15.00 satte mig i soffan och tittade på Biggest loser, där människor som väger 150 kilo tränar mer än mig, gick och handlade, lagade lite mat och satte mig i soffan igen. Jag är trött och uttråkad något hemskt. Jerry har varit borta hela dagen och kommer inte hem försen inatt, ingen träning blev det heller. Nej en helt värdelös dag, helt tack vare mig själv! Imorgon är det skola och min lust är totalt noll. Kommer vägra säga ett ord imorgon för jag har varit så himla duktig och fått tag på en lättlästversion av den vi ska läsa tills imorgon så min bok har nog inte gett mig lika mycket information som de andras. Jag känner mig fulare och tjockare än någonsin. NEJ FYY jag vill bara ruska om mig själv och få mig att inse och göra saker på rätt sätt nån jävla gång!

Piss dag helt enkelt!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sis

ja men du kan ju alltid ta tag i telefonen och ringa mej och hänga!! Men de är du dålig på. Och svarar gör du heller aldrig när jag ringer!! MOOORRRRR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback