Jag är så jävla bäst!

Ja det är faktiskt sant. Har precis spelat Risk med Jerry å hans vänner. Å vem tror ni inte tog hem andra spelet om inte Fröken Hane. Första gången jag spelar det någonsin och jag vinner andra omgången! Undra om det kan ha att göra med att killar tror vi tjejer inte utgör någon risk!? Men ack så fel de hade!! FÖR JAG ÄR BÄST OCH JAG ÄR TJEJ! De ni...

Samma sak när jag spelade poker (TH) med Jerry och hans andra vänner. Jag gick ifrån bordet med mest pengar och mest vunnet. Aja skit samma! Viktigate är att jag vinner! Vilket jag oxå gör!

Men killar! Öppna ögonen för vi kan vi med! Lika bra om inte bättre!

Godnatt

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback