FÄRDIG!

Jag är klar med boken Jane Eyre. Det tog många timmar (170sidor idag) men det är äntligen över!

Så, förutom att ha läst massa i helgen så har jag ju varit i Sälen, Lindvallen, med mina arbetskolegor. Tyvärr blev det inge skidåkning, dock åkte vi 5 min hundspann vilket var trevligt. Ja vad har vi mer gjort, ätit mass gott, druckit allt för stora mängder, badat tunna i 28grader vilket inte var allt för skönt. :/ Spelat "Med andra ord" som var jäkligt skoj, Jag och Kattis tog så klart hem seger 2 gånger och krossade allt motstånd! ;) Nej helgen har varit super. A-L blev utkastad med frågan "Vad har jag gjort?", Johan skulle beskriva louis Armstrong "med andra ord" och sa, - det var han som var först i rymden, nej vänta det är han bror eller kusin! A-L skulle "med andra ord" beskriva Anne Frank och sa, det var hitlers fru! Jag skulle beskriva ordet sengångare, och sa att det var en person som dött och blivit en form av en ande. Som ni förstår så skrattades det en hel del åt våra mistag. Nej helgen var toppen och här kommer några bilder som förtydligar mitt budskap!

   


Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sis

Ja det verkar som ni haft skoj =) Men ikväll ska jag klå er i spelet.. Läser på nu =) hihi

Postat av: Anonym

Boken utläst, grattis! Imorgon får du höra mina sexuella analyser av dikterna. /Cajsa

Postat av: Anna

Mmm. ni ser ut att haft en riktigt bra helg!! Blir liiiite avis!! Åkte ni hundspann också? faan va kul det skulle va om vi åkte upp, och åkte massa skidor åå gick på after skii.. Det lär vi göra!!

Postat av: Kattis

Hahaha... hade glömt det där med sengångare! Höres i morgon, och ses på fredag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback