Det kunde ha börjat bättre!

Ja min morgon har spenderat på toaletten med att storstäda! Fick mig en(O)trevlig överraskning när jag i morse skulle upp på toa. Hela JÄVLA golvet var fullt i BAJS! KattBAJS. Löst och äckligt. Lukta fan värre än människo skit. Iaf Jag ringde Herr J och beklagade detta då jag själv knappt kan plocka upp hundbajs utan att få hulkningar. Han skulle vara på gymmet 30 min till så jag fick helt enkelt bita i det sura äpplet. Där står jag och plockar löst bajs med toa papper och hulkar som en tok. Iaf det som är mest irreterande med hela grejen är att jag i köket hittar bevis på att Herr J gett katterna ost i morse. Lite här och där på köksgolvet ligger bevisen. Har en känsla att osten kan vara boven i skitdramat!
Just ja, som ni vet så vill ju katter gömma sitt bajs, så vår fina badrumsmatta (Grön) hade de använt till att lägga över skiten. Inte första gången men den här gången får den fan åka i sopen.

Ja det var min morgon. Vi får väl se hur den här dagen slutar! 


Här har vi de 2 skyldiga!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madde

Det är iaf väldigt söta bovar..

Postat av: sis

tror inte att de var mina små älsklingar =) hihi De var nog du!!

Postat av: Anna

Ha ha. Kul morron!! men jag ser att ansiktsbehandlingen var uppskattad!! Tack för igår, det var super trevligt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback