idag är ingen vanlig dag...

För det är faktiskt min födelsedag! Hurra Hurra Hurra! Yes då blir man 25 år idag då! Tänk va tiden går fort! Jag brukar faktiskt ha lite smått ångest inför födelsedagar men inte den här! Jag har faktiskt längtat. Kan ju bero på allt roligt runt omkring, som att syster kommer hem, få massa paket, och min stora fest på lördag . :D Nej den här dagen har jag faktiskt sett fram emot! lr det blir ju lite fel för paketen får jag inte fören på fre, och syster kommer inte fören på ons. Men endå! Det kommer vara en bra dag idag! För det är ju ingen vanlig dag, utan det är ju faktiskt min födelsedag! Hurra Hurra Hurra!





 

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Grattis grattis grattis.. hehe.. Va bra att du blev glad, det var meningen.. =) Jag tänkte och tänkte å försökta komma på fler saker, det är ju massor vi har gått igenom! Jag älskar dej massor, och hoppas att du får en riktigt bra dag! Festen på lördag kommer bli kanon!! Ska bli kul och träffa alla som man inte sett på länge! Puss & kram!

Postat av: emma

GRATTIS CARRO!! SHit nu börjar vi bli gamla på riktigt.. snart närmare 30...men jag har nååågra månader kvar. Ha en underbar dag!! kram emma

Postat av: Camilla Svärd

Grattis på 25-årsdagen Carro! Jag lovar dig, det är ingen fara. Jag fyllde 25 för typ en månad sedan och det är ingen skillnad ;)

Ha en jättebra dag!



Kram Camilla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback